sobota, 28. december 2013

The Red Nosed Reindeer Cake - Rudolph

To je bila zadnja torta v letu 2o13. Idejo sem dobila na internetu, no sej tam tudi največ idej dobim :)


Za pripravo je bila to res preprosta torta. Spekla sem dva biskvita premera 24 in 18 cm. Ko sem torte napolnila s kremami - uporabila sem vanilijevo, kavno, čokoladno in višnjevo kremo, sem del manjše torte obrezala tako, da sem jo lahko postavila poleg večje torte in dobila podobo obraza jelenčke. Odrezan del torte sem si prihranila, saj sem ga kasneje potrebovala za nosek in ušesa. Torto sem nato premazala s marmelado ter jo oblila s čokolado (drugič se bom raje držala oblikovanja s sladkorno maso). S sladkorno maso pa sem nato oblikovala še oči, usta, božične listke, ušesa, laske in rogovčke.

In to je to :)
 



:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar