ponedeljek, 9. december 2013

Kuža II (Doggy Cake)

Spodnjega kužka pa sem naredila za sina mamine kolegice, ki je praznoval 13. rojstni dan. Edino usmeritev katero sem imela je bila ta, da naj bo torta v obliki živali. Ker imajo doma psa sem se tako odločila, da mu bom naredila psa...



Predstavljala sem si psa, ki ima v gobčku žogico, ki je tudi nekako podpirala glavo psa, saj je torta mogla "preživet" kar nekaj km vožnje in kakršnakoli "samostoječa glava" ne bi zdržala. Osnova je bil čokoladni biskvit dimenzij 37x26 cm katerega sem napolnila s čokoladno in kavno kremo. Nato pa se je začelo obrezovanje. Še največ časa mi je vzelo oblačenje v fondant, saj sem hotela narediti videz dlake, kar je bilo kar dolgotrajno. Največ težav pa sem imela pri oblikovanju oči. Na koncu sem mu dodala še rutko, podobno, kot jo ima njihov pes :). Na žogo pa sem prilepla številko 13 katero sem izrezala iz modro obarvanega fondanta. Podstavek na katerem je ležala torta sem prekrila s zeleno sladkorno maso, tako da je izgledalo kot da leži na travi, nanjo pa sem s masleno kremo natisnila še nekaj rožic.


 





Teža: 4,5 kg

:D

Ni komentarjev:

Objavite komentar