petek, 20. december 2013

Helicopter

Gledanje vseh slaščičarskih oddaj v zadnjem času me je nekako navdušilo nad tem, da tudi pri oblikovanju tort poskusim nekaj novega. Tako sem naredila svojo prvo torto, ki je imela premikajoči del...


...in sicer je to bil helikopter...nič posebnega ampak nov izziv zame :)
Model za tortico je bil daljinsko voden helikopter katerega imamo doma, no v bistvu jih imamo kar nekaj :) - nekateri pač nikoli ne odrastejo :P.

 


   
Torta je bila dvonadstropna, in sicer z okusi čokolade&višnje ter vanilije& kave. Oblečena je bila v tičino maso, katero sem pobarvala s črno in modro barvo. Oznako AK57 pa sem sestavila iz slavljenčevih začetnic imena in priimka ter dopolnjenimi leti ;)
 

 
 
Ah ja najbolj zanimiv del je bil vrteči rotor. Je bilo kar zanimivo ta elektromotorček vložit v torto... no nekako je le uspelo in na koncu je še delovalo tako kot je bilo predvideno :). No sicer pa je bil rotor izrezan iz kartona, katerega sem nato oblekla s fondantom.
 
Teža: žal je nisem stehtala, ampak po sestavinah mislim da je imel nekje 4-5 kg.

:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar