ponedeljek, 10. februar 2014

Vanesi...

Ta torta je bila za prijateljico Vaneso...

 
Torto premera 24 cm sem prekrila s fondantom v barvi sivke, ter jo položila na nekoliko večji pladenj, katerega sem prekrila s belo tičina maso. Nato sem tičina maso zmešala z viola jedilno barvo, tako da sem dobila nekoliko temnejši odtenek "sivke", ter iz nje izrezala trak, katerega sem ovila okrog spodnjega dela torte. Nanj sem z kraljevo glazuro narisala nekakšno črko V, ki se je vzpenjala iz majhne rožice. To sem narisala po celotnem temnem traku.


Nad temen trak sem zavezala satenast trak debeline 3mm ter naredila majhno pentljo. Nad trak sem okrog torte prilepila bele rožice. Enak trak sem uporabila tudi za okrasitev podlage torte. Na podlago torte sem položila še eno vrsto majhnih rožic v barvi sivke.



No še največ časa sem porabila za izdelavo rožice, katero sem položila na vrh torte. Takšno odprto vrtnico sem delala šele drugič zato so bili nekateri cvetni listki še nekoliko predebeli, ker sem jih premalo oblikovala z oblikovalno palčki, vendar je sedaj izgledala veliko bolje kot prvič.



Na koncu sem dodala še napis in voilà...


 

Okus: vanilija-čokolada
Teža: 2 kg

:D 

Ni komentarjev:

Objavite komentar