petek, 14. februar 2014

Valentinček

For Valentine's day :)...



Spekla sem tortico premera 18 cm. Ker pa sem jo hotela naredit nekoliko višjo sem jo napolnila s tremi kremami - vanilijo, čokolado in stračatelo.




Torto sem prekrita s sladkorno maso v beli barvi, potem pa je sledila okrasitev. Kot prvo sem se odločila da bo torta v belo rdečih barvah, da bodo na njej srčki in majhna figurca, s še več srčki ;).
Kot prvo sem iz rdeče obarvane sladkorne mase izdelala tri manjše vrtnice (na sliki so še nekoliko bolj roza barve, saj sem jih kasneje še bolj potemnila), katere sem postavila na pladenj poleg torte. Še pred tem sem okrog torte ovila širši rdeč satenast trak.



Iz šopka vrtnic sem nato proti vrhu torte polagala izrezane srčke različnih velikosti. Ker mi je ostalo še kar veliko srčkov sem jih nato prilepla okrog in okrog torte. Na vrhu pa sem naredila večji srček na katerega sem položila spodnjo figurco.


  
Ker pa imam doma že nakaj časa izsekovalce metuljčkov, katere še nisem nikoli uporabila, sem se odločila, da bom tortico popestrila še z dvema metuljčkama :), katera sem prilepla na sprednji del torte.


Na koncu je izgledala tako :)
 

 

 
Teža: 2,5kg


:D

Ni komentarjev:

Objavite komentar