torek, 14. februar 2017

Be My Valentine

Tokrat sem za dan zaljubljenih pripravljala dve tortici, vendar si vsaka zasluži svojo objavo :D.
 Prvo tortico sem poimenovala "Be my Valentine" :).


Figurici za na vrh torte sem izdelala že teden pred samo pripravo torte, tako da sta se res lepo posušili in nisem imela pri postavljanju nikakršnih težav.



Torto 𝜙 18 cm sem napolnila z vanilijevo ter čokoladno kremo. Kot posebnost sem tej tortici dodala še doma narejen borovničev žele, katerega sem položila pod vanilijevo kremo. Tortico sem nato oblekla v belo tičino, ter jo ob spodnjem robu obkrožila z rdečim trakom s srčki. Kot zadnje sem na torto položila še pripravljeni figurici, ter okrog njiju naredila travo ter nanjo položila nekaj roza in bledo oranžnih rožic.


:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar