torek, 7. april 2015

Snaky (Snake Cake)

... ponovitvena vaja za izdelavo kače ;)...


Tokrat sem Snaky-ja izdelovala za osem letnega fantiča, ki je velik ljubitelj teh plazilcev :). Podobno kot prvič sem tudi tokrat kar nekaj časa samo študirala kako naj jo naredit (ponovitev ni bila nič lažje, kvečjemu še težja, ker že prvič je kača dobro uspela).


Najprej sem spekla čokoladen biskvit, katerega sem napolnila s višnjevo in vanilijevo kremo (ta kombinacija okusov je res odlična) in nato se je začelo oblikovanje. 
 

 Kačo sem oblekla z belo tičino maso, na katero sem najprej narisala svetle lise, ter jo nato pobarvala z temno rjavo barvo. Ker je slavljenec dopolnil ravno 8 let sem kačo oblikovala v osmico.



Okrog kače sem po pladnju posula zdrobljene piškote s kakavom in nekaj listkov. Težka pa je bila nekaj več kot 4 kg.


  
 

:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar