ponedeljek, 3. november 2014

Pisa (Pisa Tower Cake)

V svoji kratki slaščičarski zgodovini sem izdelala torte različnih oblik in motivov, tokrat pa sem se podala bolj v arhitekturo. Tako sem čez praznike izdelovala poševni stolp v Pisi, seveda iz torte :), kar je bil prav poseben izziv.
  


Za izgradnjo stolpa so potrebovali približno 200 let, sama pa sem imela na razpolago precej manj časa. Oblikovat sem ga začela v soboto popoldne končala pa sem ga v nedeljo, približno dve uri pred praznovanjem. To je pa tudi bila prva torta zaradi katere sem imela nočno izmeno ;). Sicer pa se je načrtovanje vsega skupaj začelo približno mesec prej.


Najvec časa sem v "predpripravi" namenila stojalu za torto. To je moralo biti zaradi visine torte stabilno in močno. Podstavek sem izrezala iz lesene plošče v katerega sem pritrdila inox cev, ki je dajala oporo torti. Prvo nadstropje pa je bilo t.i. dummy cake, ki bo ostala za spomin :).

Prva polovica stojala.
Tokrat sem tudi spekla največ tort naenkrat tako, da se je tudi moja pečica namatrala. Tortne biskvite sem spekla v treh okusih in sicer navadnega, cokoladenega ter kokosovega- tega sem pekla prvic, vendar je bil okusen. Torte pa sem napolnila s smetanovimi kremami razlicnih okusov (vanilijeva, čokoladna, višnjeva, kava, stracciatela).  Moji živci pa so bili na preizkušnji pri detajlih :). Problem pa mi je povzročalo tudi natikanje tort na stojalo, saj so morale biti v ravni liniji.  
Premazovanje z masleno kremo.
No torta je bila visoka približno 80 cm, težka pa 10 kg. Prevoz pa je bil dokaj enostaven, saj sem torto sestavila na samem kraju praznovanja.  


;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar