nedelja, 17. avgust 2014

Angelčki (Angels Cake)

Evo jo! Moja prva krstna torta :D...


Sicer je bilo navodilo samo, da naj bo na njej angelček in naj bo modro-bele kombinacije, ker bo za fantka. No ja samo angelčka nanjo narisat bi bilo res preveč preprosto zame, zato sem se odločila, da bom naredila angelčke v obliki figuric (ja si rada zakompliciram stvari).

 

Pri oblikovanju angelčkov sem si pomagala s korneti, ki so mi služili za telo angelčka. Najprej sem kornet oblekla v belo sladkorno maso, nato sem na vrh položila glavo angelčka. Na koncu pa sem na kornet prilepila še angelska krila.


S samo torto pa nisem imela toliko težav, saj je bila oblika dokaj enostavna. Biskvit sem oblekla v belo sladkorno maso. Okrog torte sem ovila trak svetlo modre barve. Nato pa sem po vrhu in ob strani torte začela lepiti sladkorne rožice bele in modre barve.
  

 


Teža: 4 kg
Okusi: stračatela&višnja

:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar