sreda, 16. april 2014

Nočno nebo (Look at the Stars&Moon)

Navodila so bila taka: "Rada bi, da prikazuje zvezdnato nebo, tako, da bi bilo fajn, če bi bila pretežno temno modra (če se ne da modre, je lahko črna oz. temno rjava), na tej podlagi pa bele ali rumene zvezde in luna (mogoče boljše bele) + napis". In tako je nastal spodnji izdelek, ki sem ga poimenovala Nočno nebo...


No pri tej torti me je najbolj skrbelo kako naredit učinek neba, oziroma, zdelo se mi je da če maso obarvam modro bo ti preveč monotona barva. Na koncu sem torto prekrila z belo sladkorno maso ter jo nato prebarvala z modro in črno barvo, tako da sem poskušala pridobit izgled nočnega neba. Na vrh sem položila nekaj zvezdic in luno ter napis, na sprednji strani pa sem iz sladkorne mase izrezala možička ki gleda skozi teleskop.

 




Okus: čokolada&vanilija

 :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar