torek, 25. marec 2014

Za mojo mami ... (Mother's Day Cake - washing machine)

Materinski dan se je bližal zato sem hotela mamo presenetit s posebnim darilom. Ker nisem imela prave ideje mi je na pomoč priskoču stric Google :) kjer sem zasledila lepe tortice v obliki pralnega stroja in zamisel mi je takoj postala všeč :).


Tako je začel nastajati pralni stroj. Oblikovanje torte je bilo dokaj enostavno. Trinadstropno torto sem samo nekoliko obrezala na višini bobna pa sem ji izdolbla luknjo. Vse skupaj sem oblekla v sladkorno maso, z masleno kremo pa sem narisala gumbke in ostale podrobnosti. 



Vrata pralnega stroja so morala biti odprta, zato sem jih v samo torto pritrdila z zobotrebci :). Ritnici se naredila iz dveh čokoladnih bonbonov čez katera sem položila roza obarvano maso. Največ težav pa sem imela z oblikovanjem nog, nekako mi to oblikovanje še ne gre dobro od rok :/, ampak no, sej na koncu je bil izgled ženske zadovoljiv.



Teža: 3,5 kg
Okus: vanilija&irska kava
          čokolada&stračatela

;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar